logotyp

Často kladené dotazy - ZigBee zařízení


1. Musím nejprve připojit Gateway (bránu) a poté ostatní chytrá zařízení?

Ano, je to tak. Před spárováním svítidel a dalších chytrých produktů s Lightpro aplikací nejprve spárujte Gateway (bránu).


2. Můj produkt se nepřipojuje. Co teď?

  • Zkontrolujte, zda se zařízení resetovalo a indikátor rychle bliká.
  • Zkontrolujte, zda máte 2.4 GHz Wi-Fi.
  • Zkontrolujte, zda je heslo Wi-Fi správné.
  • Zkontrolujte, zda vzdálenost nepřesahuje specifikovanou vzdálenost (16 metrů).
  • Zkontrolujte, zda mezi routerem/bránou nejsou žádné překážky (kovové/skleněné předměty). Ty mohou negativně ovlivnit maximální vzdálenost.
  • U produktů ZigBee se ujistěte, že je brána připojena a spárována.


3. Jak resetuji SMART zařízení?

Na konci návodu najdete instrukce pro resetování jednotlivých SMART zařízení Lightpro.


4. Potřebuji Gateway pro SMART pohybový senzor?

Ano. Pohybový senzor funguje přes ZigBee. Před spárováním pohybového senzoru nejprve spárujte Gateway prostřednictvím aplikace Lightpro.


5. Potřebuji Gateway pro SMART Switch?

Ne. Switch funguje přes Wi-Fi.


6. Protřebuji Gateway pro SMART kameru?

Ne. Kamera funguje přes Wi-Fi.


7. Kolik zařízení mohu připojit na jeden Gateway (bránu)?

Průměrnou zahradu můžete připojit k jedné bráně, ale z důvodu omezení dosahu doporučujeme připojit samostatnou bránu pro přední i zadní zahradu.


8. Můj pohybový senzor nefunguje. Co teď?

Pohybový senzor obsahuje soumrakové čidlo, takže během dne nereaguje na pohyb.


9. Pamatuje si světelný zdroj (svítidlo) své nastavení při výpadku proudu?

Světelný zdroj (svítidlo) si pamatuje stav v okamžiku výpadku napájení; jakmile se napájení vrátí, obnoví svůj starý stav.


10. Pamatuje si SMART Switch svoje nastavení při výpadku proudu?

SMART Switch si pamatuje své nastavení, pokud dojde k výpadku napájení. V aplikaci lze nastavit jednu ze tří možností, jak se má zařízení zachovat při obnově napájení.

Vypnuto: vždy vypnuto po obnovení napětí;
On: vždy zapnuto po obnovení napájení;
Pamatujte: vraťte se do stavu před poklesem napětí.

Zpět na hlavní výpis

Youtube
Instagram
Pinterest
Facebook
Fakturační údaje:
HOLAS Lighting, s.r.o.
Dr. Janského 953
252 28 Černošice

IČ 07051514
DIČ CZ07051514

OTEVÍRACÍ DOBA
PO-PÁ 8:30 - 16:30
Svítidla Holas - světelné studio pro vás
Košík
Zákaznický servis:
info@holas-lighting.cz
KONTAKT      DOPRAVA      VÝHODY PRO REGISTROVANÉ
Nákupní košík
položek v košíku: 0


Kopírování obrázků a obsahu je možné pouze s písemným souhlasem autora.
Created by © 2011-2020 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek webdesign